برداشتی آزاد از سخنان حضرت آقا
🔸بسم الله الرحمن الرحیم 🔸
دعای درخواست شهادت از خداوند توسط حضرت آقا می تواند این معانی را داشته باشد:
1⃣ من در راه دفاع از آرمانهایی که انتخاب کرده ام شمشیر را از رو بسته ام و این راه را تا شهادت ادامه خواهم داد!
2⃣اینجا اگر دشمن وارد شود صلح حسنی ع در پیش نخواهد بود بلکه نبرد حسینی در پیش است
3⃣دوران بزن در رویی تمام شده و اگر دشمن وارد شود آغاز جنگ با اوست ولی پایانش نه
4⃣باید در مقابل ضد انقلاب داخلی و خارجی قاطعانه ایستاد
5⃣ای آقای ما و ای مولای ما ما جان ناقابلی داریم که از آن توست و....
6⃣اگر خدای نکرده امت گرفتار سستی و رخوت در دفاع از حق شوند احتمال شهادت رهبران الهی وجود دارد
7⃣در باغ شهادت باز باز است 🌷
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ ساعت 19:6 توسط دبیر جلسه
|
سلام